Kurv (
0
)

Din kurv er tom.

Tilbage til shoppen

Kundeservice / Vores købsbetingelser?

Reklamationer

Du har som kunde altid tre års reklamationsret på alle vores varer i henhold til Konsumentköplagen. Reklamationsretten omfatter KUN fabrikationsfejl på de varer, du har købt hos os.
Reklamationsretten gælder ikke for fejl, der opstår som følge. af manglende vedligeholdelse, forkert håndtering eller normal slitage..
Reklamationen skal indgives skriftligt inden for en rimelig frist, efter at du har bemærket eller burde have bemærket fejlen 2 uger er en rimelig frist. .
Inden du kontakter kundeservice via e-mail på kundeservice@excluzive.dk kan du forberede dig på denne måde:

Det er vigtigt, at du sender præcise billeder, så sagen til producenten bliver komplet:

– Vi skal bruge et billede af din kvittering, hvor man kan se dit ordrenummer.

– Vi har brug for et billede af hele møblet, så vi kan se det helt, og du bedes pege på det sted, hvor skaden er.

– Vi har brug for 1-2 billeder, der viser skaden tæt på.

Uden disse billeder kan vi ikke videregive klagen til producenten, så det er vigtigt, at du sender alt i den samme e-mail.

Excluzive betaler for returfragt for godkendte reklamationer. Hvis du bor uden for vores normale leveringsområde (hvis du selv betaler for forsendelsesomkostninger ved levering, eller afhenter produktet på vores lager), så skal du sørge for, at det defekte produkt kommer os i hænde i København eller i Malmø.

Når Excluzive har modtaget den vare, som reklamationen drejer sig om, og vi har konstateret, at reklamationen er gyldig, vil Excluzive først og fremmest:

  • Prøve at udbedre fejlen med reparation eller nye dele.
  • Såfremt dette ikke kan lade sig gøre får du enten en økonomisk kompensation, eller vi bytter produkter til et nyt, eller vi returnerer din betaling.

Excluzive tilstræber, at dette gøres inden for 30 dage efter modtagelsen af reklamationen, men det kan tage længere tid, afhængigt af det produkt som reklamationen omhandler, og producentens behandlingstid.

Reklamationer

I tilfælde af en godkendt reklamation leverer Excluzive igen kun op til grundens grænse/ uden for porten. Kunden skal derfor selv bære det produktet, der skal ombyttes samt det nye produkt, da vi ikke bærer produkter op/ned ved levering.
Hvis der konstateres flere skader, end dem der er godkendt af Excluzive, har vi ret til at afvise klagen. Så vær forsigtig, når du håndterer produktet.Excluzive forbeholder sig ret til at afvise en klage, hvis det konstateres, at produktet ikke er defekt i henhold til købeloven. I tilfælde af reklamationer følger Excluzive retningslinjer fra Forbrugerklagenævnet (se www.forbrug.dk ). Du kan også læse mere på www.forbrugerrådet.dk . I tilfælde af en tvist efterkommer Excluzive en afgørelse truffet af Forbrugerklagenævnet .

1 års Garanti:

Vi har 1 års garanti på alle vores produkter. Garanti for varer dækker KUN originale produktionsfejl og dermed ikke fejl der opstår under eller efter en ændring i varernes funktion og udseende, såsom ombygning af, opgradering eller anden konfiguration af varerne. Kundens kvittering er gyldig som et garanticertifikat, så det er vigtigt at beholde den.