Vi udarbejdet en liste over ofte stillede spørgsmål, så alt hvad du foretager dig på EXCLUZIVE.DK kan blive en ren fornøjelse, og for at fjerne eventuelt tvivl, som du måtte have.
Vi tilbyder ikke kundeservice via telefon, kun via e-mail kundeservice@excluzive.dk . Desuden kræver mange af de spørgsmål, vi får, dokumentation som for eksempel billeder eller video, for at vi kan hjælpe vores kunder på den bedst mulige måde. Desuden er det en af vores værdier at holde vores omkostningerne så lave som muligt, så vi kan bevare de lave priser på vores produkter. Selvfølgelig besvarer vi alle e-mails efter tur, og stræber altid efter, at alle kunder modtager et svar inden for 24 timer fra mandag til fredag
Vores normale leveringstid er 4-8 uger for ordrevarer. Der kan være afvigelser – Tjek derfor den nøjagtige leveringstid på dine produkter, når du bestiller. Leveringstider i ferier og helligdage som jul, nytår og påske og om sommeren (juni-august) kan tage længere tid, op til 10 uger. Hvert eneste af vores produkter, bygges op i hånden i henhold til din bestilling både med hensyn til design og dimensioner. Derefter skal ordren sendes fra producenten til vores lager, der håndterer fortoldningen.
Vi har forskellige producenter i Polen, der tilbyder EU-standarder og -standarder for højeste kvalitet og sikkerhed. Vi besøger jævnligt vores producenter for at kontrollere, hvordan produktionen fungerer, og at den kvalitet som vi ønsker til vores kunder. Bliver overholdt
Kontakt venligst vores kundeservice direkte via e-mail til kundeservice@excluzive.dk og lad os vide, hvilke ændringer du ønsker at foretage. Det er vigtigt, at du kontakter os inden for 2 dage, efter at du har afgivet din ordre, for at vi kan ændre den. Det skyldes, at der ikke går lang tid, fra du afgiver din ordre, til den går i produktion,
For at vi kan yde den bedste service til vores kunder, er vores medarbejdere i showroomet kun dedikeret til nye kunder, der har brug for tips og hjælp til at bestille. Medarbejderne i showroomet arbejder ikke med kundeservice, og kan desværre ikke svare på spørgsmål omkring igangværende ordrer eller sager. Derfor beder vi dig venligst om ikke at henvende dig i vores showroom, men i stedet kontakte vores kundeservice via e-mail på kundeservice@excluzive.dk med dine spørgsmål om igangværende ordrer og sager. Vi håber, at du har forståelse af, at vi har travlt med at tage os af vores kunder i vores showroom, så vi kan give dem en uforglemmelig oplevelse hos os.
For at vi kan yde den bedste service til vores kunder, er vores medarbejdere i showroomet kun dedikeret til nye kunder, der har brug for tips og hjælp til at bestille. Medarbejderne i showroomet arbejder ikke med kundeservice, og kan desværre ikke svare på spørgsmål omkring igangværende ordrer eller sager. Derfor beder vi dig venligst om ikke at henvende dig i vores showroom, men i stedet kontakte vores kundeservice via e-mail på kundeservice@excluzive.dk med dine spørgsmål om igangværende ordrer og sager. Vi håber, at du har forståelse af, at vi har travlt med at tage os af vores kunder i vores showroom, så vi kan give dem en uforglemmelig oplevelse hos os.
Lige så snart vi har produktet på vores lager, ringer vi til dig, så vi kan aftale en dato og tidspunkt for levering, der passer dig. Normalt ringer vi til dig 1-2 dage før levering. Vi kan dog ikke garantere en nøjagtig leveringsdato ved bestilling.
Vi tilstræber at opdatere oplysninger om vores produkter regelmæssigt, så du kan finde det meste information i beskrivelsen under hvert produkt. Vi gør vores bedste for at gøre det så tydeligt og omfattende som muligt, men hvis du stadig har spørgsmål, så er du velkommen til at kontakte vores kyndige kundeservice via e-mail på kundeservice@excluzive.dk, de vil med glæde hjælpe dig.
Hemleverans sker normalt till närmaste port, grind eller garageuppfart. Vores leveranser sker normalt til kantstenen
Du kan betale med kortbetaling (kun Visa og MasterCard), faktura, delvis betaling eller konto-kredit. Betaling sker med den valgte betalingsmetode ved kassen. Betalingssystemet leveres af Svea Webpay,
Når du har afgivet din ordre og godkendt den, sender vi dig altid en ordrebekræftelse via e-mail. Hvis du ikke har modtaget en e-mail med en bekræftelse, skal du først tjekke, om betalingen er foretaget på din bankkonto. Nogle gange kan der opstå tekniske problemer, der medfører, at en ordre ikke går igennem. I disse tilfælde bliver der ikke trukket penge på din bankkonto, og du kan derfor trygt afgive en ny ordre. Hvis pengene er trukket fra din bankkonto, bedes du kontakte vores kundeservice via e-mail på kundeservice@excluzive.dk så hurtigt som muligt, så vi kan hjælpe dig.
En vare kan returneres op til 14 dage efter levering, forudsat at produktet returneres usamlet, komplet, helt og rent, godt indpakket i original emballage og med kvittering. Hvis du er i tvivl om det produkt, du har købt, skal du håndtere det varsomt, så det kan sendes tilbage i ny stand, det vil sige ubrugt, og huske at gemme emballagen. Din fortrydelsesret gælder dog ikke for hygiejneartikler, outlet varer eller specialfremstillede varer, der er fremstillet i henhold til dine specifikke ønsker, eller har et tydeligt personligt præg. Vi har ingen fortrydelsesret på senge. Disse bestilles individuelt i henhold til hver kundes ønsker, og sælges derfor uden fortrydelsesret. Hvis du ønsker at fortryde dit køb, bedes du kontakte kundeservice via e-mail på kundeservice@excluzive.dk. Skriv dit navn og ordrenummer i e-mailen, så vi kan hjælpe dig på den bedste måde.
I første omgang skal du kontakte kundeservice via e-mail på kundeservice@excluzive.dk (billeder eller video kan være påkrævet). Når du som kunde har indsendt en besked om returnering, og den er godkendt af vores kundeservice, kontakter vi dig for at aftale afhentningstiden, eller hvor/hvordan du kan aflevere varerne til transportfirmaet. Vi sender derefter forsendelsesdokumenter via e-mail, som du skal udskrive og vedhæfte på pakken. Som kunde er du ansvarlig for afhentning, samt at varen er korrekt indpakket og i god stand. Varerne skal leveres til Excluzive senest 14 dage efter modtagelsen af forsendelsesdokumenterne.
Ved returnering betaler kunden returforsendelsen, og er ansvarlig for varernes tilstand under returforsendelsen. Som kunde er du ansvarlig for at sikre, at varen returneres forsvarligt indpakket og i original emballage. Returnering af varer skal ske på den måde, som vi har aftalt med dig. Du som kunde er ansvarlig for risikoen for returforsendelse, denne risiko omfatter blandt andet skader eller bortkomst under forsendelse. Ved returnering er det kundens ansvar, at leverandøren kan afhente produktet uden komplikationer, og at kunden er til stede og behjælpelig over for leverandøren. Bemærk, at leverandøren ikke bærer nogle produkter, disse skal pakkes på paller i original emballage eller tilsvarende – i jordhøjde.
Vær opmærksom på, at hvis du fortryder et køb og ønsker at returnere varen, skal du alligevel først afhente pakken og derefter kontakte kundeservice via e-mail på kundeservice@excluzive.dk for at gøre opmærksom på, at du ønsker at sende varen retur.Ellers skal vi som firma betale for returneringen. Vi forbeholder os i så tilfælde ret til at opkræve omkostninger for den håndtering, der opstår i forbindelse med af uafhentede pakker (returforsendelse, håndteringsomkostninger osv). Forsendelsen ligger hos leverandøren i 14 dage, før den returneres til os.
ViVi har ikke nogen butik, men vi har to showroom, som du kan besøge for at se og mærke på vores produkter og bestille dem. Vi har i øjeblikket et showroom i København, Malmø og et i Stockholm.
Vores showroom i Stockholm ligger på Gjuterivägen 20 Bromma.
Vores showroom i Malmø ligger på Sporregatan 16 i Malmø.
Vores showroom i København ligger på Vallensbækvej 44, 2625 i Vallensbæk
Vores showroom i Stockholm er åbent om lørdage mellem 11:00 - 16:00 & søndage mellem 11:00 - 15:00
Vores showroom i Malmø er åbent om lørdage mellem 11:00 - 16:00 og søndage mellem 11: 00:00 - 15:00
Vores showroom i København er åbent lørdage mellem 11:00 - 16:00 & søndage mellem 11:00 - 15:00
Vi forbeholder os ret til at opkræve omkostningerne ved den håndtering, der opstår ved uafhentede pakker (returforsendelse, håndteringsomkostninger osv.). Forsendelsen er hos leverandøren i 14 dage, før den returneres til os.