Kurv (
0
)

Din kurv er tom.

Tilbage til shoppen

Kundeservice / Vores købsbetingelser?

Leveringsvilkår

Ordrebekræftelse

Når du har afgivet din ordre og godkendt den, sender vi dig en ordrebekræftelse til din e-mailadresse.

Bekræftelse på levering /meddelelse

Vi kontakter dig, så snart din ordre er ankommet til vores lager. Du vil modtage en SMS fra logistikafdelingen med alle oplysninger om din levering eller afhentning på lageret, alt efter hvad du har valgt.

Afhængigt af den leveringsmetode du har valgt, modtager du besked via e-mail, SMS eller telefon

Leveringsomkostninger

• For alle andre varer beregnes leveringsomkostningerne ved kassen. Afhængigt af hvor du bor, er der zoner, som vi ikke leverer til, og i disse tilfælde kan du kun vælge at selv hente varen på vores lager i Malmø eller København.

Leveringstid

Vores normale leveringstid er 1-2 uger for produkter på lager og 4-8 uger for ordrevarer. Der kan være afvigelser – Kontroller derfor den nøjagtige leveringstid for dine produkter, når du bestiller. Selvom vi stræber efter at levere inden for den angivne leveringstid, kan det nogle gange tage lidt længere tid på grund af højsæson som jul, nytår, påske og sommer, midlertidig ordrestigning eller uventede begivenheder som en pandemi. Vi har i de tilfælde ret til at afvige fra vores leveringstidsaftale. Vi kontakter dig, så snart din ordre er ankommet til lageret.

Leveringsmåde

• Hjemmelevering finder normalt sted hver dag mellem 10:00 til 21:00, vi leverer kun til den nærmeste port, gade eller garage indkørsel. Det er vigtigt, at du har hjælp til at bære, I bør mindst være 2 personer ved levering, da vores chauffør ikke kan hjælpe med at bære.
• Afhentning på vores lager i Malmø eller i København.

Vigtigt forberedelse inden levering af din ordre:

• Sørg for, at du kan modtage leveringen når den ankommer.
• Sørg for, at din levering kan gennemføres uden risiko for at beskadige varer, personer eller ejendom.
• Sørg for, at alt kan komme igennem gennem døre, være i en elevator og lignende.

Fejlleveret eller manglende vare:

Hvis du mangler en vare, eller har modtaget den forkerte vare, bedes du meddele det til vores kundeservice med e-mail inden for 5 dage fra den dato, du modtog din pakke. Oplys vores kundeservice om hvilken vare der mangler, eller hvad der fejlagtigt er blevet leveret, så vil vi vil hjælpe dig.

Transportskader

Hvis produktet beskadiges på leveringstidspunktet, skal dette rapporteres skriftligt til vores kundeservice. For at vi kan reklamere over for vores leverandør, skal vi anmelde transportskader til leverandøren inden for 1-3 dage.
Vi vil derfor være taknemmelige, hvis du anmelder skaderne inden for denne frist. Dette gælder både synlige og skjulte transportskader, og det er derfor vigtigt, at du pakker ud, og kontrollerer at produktet er fejlfrit så hurtigt som muligt efter modtagelsen.

Hvis skaden er synlig, er det nemmest, hvis du meddeler det direkte til chaufføren ved modtagelsen af forsendelsen. Husk altid at gemme emballagen, så klagen kan håndteres korrekt.

Hvis er produkt er fejlleveret, skal du så hurtigt som muligt skriftligt underrette vores kundeservice. Hvis en vare mod forventning er forkert, brugt eller defekt, forpligter vi os til at rette fejlen gratis.

Transportansvar

Hvis varerne beskadiges, eller går tabt under transport fra os til dig, er vi ansvarlige. Hvis du sender varer retur til os, så er du som kunde ansvarlig for varerne.

Uafhentede ordrer

Vi forbeholder os ret til at opkræve omkostninger for den håndtering, der opstår ved uafhentede pakker (returforsendelse, håndteringsomkostninger osv.). Derfor opkræver vi et gebyr på op til 1.500 DKK, hvis en pakke ikke bliver afhentet. Forsendelsen ligger hos postagenten i 14 dage, før den returneres til os. Bemærk, at hvis du fortryder et køb, og ønsker at returnere varen, skal du først afhente pakken, og derefter returnere som beskrevet nedenfor. Uafhentede pakker er ikke omfattet af fortrydelsesretten

Hent selv

Du kan vælge selv at hente din ordre på vores lager i Malmø eller i Stockholm. Du vil derefter modtage en SMS med alle oplysninger om dato, tidspunkt og betingelser for afhentning.

Opbevaring af varer

Hvis du ikke kan modtage din levering på den planlagte leveringsdato, kan Excluzive opbevare dine varer gratis i højst 7 arbejdsdage, efter at vi har meddelt dig, at din vare er ankommet til lageret. Hvis du ønsker yderligere opbevaringsperiode, koster det 300 DKK pr. dag efter den syvende opbevaringsdag

Levering i forbindelse med køb af mere end ét produkt

Når du som kunde har bestilt mere end én vare, har Excluzive ret til at levere de produkter, der ankommer først til os. Kunden har ikke ret til at lade Excluzive opbevare produkterne, indtil alle varerne er ankommet.
Kunden vil kun blive opkrævet for de oprindelige forsendelsesomkostninger, uanset hvor mange leveringer en ordre kræver.

Er du under 18 år?

Hvis du er under 18 år, skal du have forældrenes eller værges tilladelse til at bestille hos os!